Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Monday, January 03, 2011

Pameran pengantin yang lalu

Assalamualaikum Friends,

Ahad malam sempat gak la sekejap ke pameran pengantin kat Stadium Bukit Melawati..
Yang funnynye saya beria cakap dekat SACC or Alam Sentral.
Padahal dah nampak banner besar PAMERAN PENGANTIN DI STADIUM BUKIT MELAWATI.
tapi kenapa ntah hati ni sengal semacam.
Bila tengok dkt Alam Sentral xde,so kiteorang ke SACC plak.pun xde..haha!
Apa lagi..en sayang pun tembak saya bertubi2..hahahaha
nasibla teringat nak call yumie my housemate.ahaks!

Fuh...kali ni banyak booth..macam2 booth ada..
naik berpinar mata saya...tapi nak wat camne..
mase sangat suntuk n ada yg dah berkemas2..huhu
target saya nak survey kad kahwin n package photography..
wahhh...harga berbaloi2 gak la..lagi pinar banar mata saya..hohoho
saya suke photographers by sweetstudio n krulmatric..

Sweetstudio:
RM1300 for nikah n sanding
1 photographer
RM250 for transport charges (kluang) including accomodation

Krulmatric:
RM1300 for nikah n sanding
1 photographer
RM250 for transport charges (kluang)
Accomodation, tidur rumah pengantin pun tak pe :D

Sad sad, tu semua masa promosi saja..after promosi harga dah jadi lain..huhuhu
Saya tak grab pun bcoz still lg nk survey yg lelain :)

Kad kahwin? diabaikan buat sementara waktu bcoz of mata berpinar2 melihat gambar yg cantik2..HAHAHAHA

Hurm...Any suggestion tuk photographer tak??

5 comments:

cak photography said...
This comment has been removed by the author.
ctmah said...

cak photography ek...nnt sye survey2 ek.tq :)

faisal said...

slm ctmah...fyi...pakej kami rm1300 utk 1 event..rm2300 utk 2 event..so kalu nkah sanding tu adalah di kira 2 event..:)..exra photog rm300..transport ke kluang rm250..bukan sperti yg anda nyatakan di atas...tanx visit our booth..tq - sweetstudio

ctmah said...

salam kembali..owh ok..sebab aritu i ada tanye if at the same day (nikah+sanding), u charged 1 harga jek RM1300.mayb masa promotion je kot.btw tq ya

faisal said...

Slm..kalau awk cek betul2 pamplet kami...."rm1300 - 1 acara ,iaitu nikah"@"sanding..." bukan nikah "&" sanding..nwei mungkin ada kekeliruan.
Xpe la...sori yer....