Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, February 09, 2011

kampung mode

masih bermalasan sehingga ke hari nih
sigh sigh sigh ~_~

just sharing to u all
haritu balik kampung memang banjir lg.
kawasan rendah masih lg dinaiki air.
mujurlah umah kat kawasan tinggi.fuhhhh

sambil jalan2 snap gambar sambil menjaring ikan..lalalalala
yes!dapat lg menjaring...menda yang dinanti2...h0h0

view di waktu senja.cantekkan

actually target utama balik kg nak cari OP and MUA.
tapi OP yang saya nak jumpa tu busy.tak balik kluang lak..haishhhh
so saya just cari MUA aja lah..
survey kedai tu survey kedai nih semuanya dah nak fully booked.huhu
ada 1 kedai tu, xdan nak duduk dia tanye bla2 n terus cakap dah full..blekkkkk
padahal majlis bulan 6 tapi orang len dah kalut2 booking since dr ujg tahun..
ampes...berkobar sungguh plus2 xsaba nak kawen la tuh..haha

belek punye belek n finally saye decided nak amek MUA kat d'zul bridals
tatarias pelamin
makan meja berdamai
makeup 2x
3 pasang persalinan

RM1200 only

bilik pengantin n pintu gerbang nak cuba DIY dengan abang n akak sebab bila dicongak2 macam mahal jek. sewa tuk hiasan bilik pengantin RM150 n pintu gerbang RM100.
better buat sendiri kan. at least kain tu buleh diguna pakai semula.rite dear?

tapi..la ni saya ada 1 masalah BESAR!!!!
warna still x decided coz saya masih kebuntuan =( =(
saya nak color biru laut tapi sample baju yang ada x interesting langsung :(
adik yang jaga kedai tu suruh datang semula dalam bulan 4 tapi saya rasa macam agak lewat jek :(
how ya?nak tunggu bulan 4 or balik je time wedding yumie?
warna apa yg sesuai dgn saya nih???? ^_~

No comments: