Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Monday, June 20, 2011

Milik Orang

Alhamdulillah, selesai sudah ke 2-2 majlis..
terima kasih pada yang sudi datang meraikan majlis kami :)
 
Rasa lapang sangat dada ni walaupun macam2 hal yang jadi...
Lagi2 masa kenduri belah saya...ni semua gara2 kedai andam tuh!
huh!bila di ingat semula, rasa nak je pokpek2 lg :(
tp biar lah..nk cite pun buat sakit hati jek :(
yang penting dapat kurang rm330.ikut hati rasa macam nak mintak kurang lg.
tp bile tgk owner butik tu dh bergenang2 air mata, terus rase terkesian lak.huhu 
hadoii ctmah..hati tak tetap btol :(

kehidupan selepas berkahwin?
  • bahagia sgt2 sbb ada suami yg menjaga saya =)
  • kadangkala rasa takut coz tanggungjawab seorang isteri ni besar.kena jaga makan minum suami,kena layan suami, dll.
  • still lg rasa penat coz rumah xhabes kemas n brg2 kat uma sewa pun xhabes angkut.huhu 
  • en hubby suka memanjakan saya n lately saya cpt beno beremosi..hoho TBB tol 0_o

sekian saja utk entry kali ni..rase janggal plak nk buat ayat,padahal baru je 2 minggu ++ xberblogging..hihi

semoga ikatan yang kami bina ini kekal hingga ke akhir hayat...
semoga kasih sayang antara kita akan kekal hingga ke syurga...
Amin...Amin...Amin

6 comments:

nida-razak said...

Congrats ctmah.. =) semoga berbahgia selalu..

LisaLisut said...

eh ctmah dh kawin dh?congrats babe :)

Wawa Yusoff said...

tahniah2..
semoga kekal bahagia ke akhir hayat ye.. :)

yUmIe said...

wewittt..emosi tu..hihi.semoga slmt sumenye:)

:.noRuL.: said...

semoga bahagia sll pn siti..

(^_^)v

ctmah said...

nida: thanks dear
lisalisut:hihi..thanks dear..cepat la kawen lisa :)
wawa:Amin..thanks dear
yumie:thanks laling..ikut awk la ni :p
norul:thanks cik uda :)