Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Thursday, July 21, 2011

kami gelihati

tertera gambar mummy di screen telefon saya

saya: assalamualaikum.yes mummy!

mummy: waalaikumussalam---> sambil gelak kecik


saya: nape telefon?


mummy: durian kak ti ngan hamzah dah jatuh--->gelak besa
r

saya: ala..bila jatuh?


mummy: baru kejap tadi. wani yang jumpa ckp "nenek2,durian mak itam ngn pak itam dah jatuh" ---> gelak lagi (^_^)


saya:ala..kak ti balik lambat lg..minggu depan baru balik --->nada gediks


mummy:dalam 10 hari lagi la baru balik ek.takpelah (gelak2) mak simpan dlm tempat beku ye


saya:haha.suka hati mak la.nanti dah x fresh,tapi mak simpan jela---> nak jugak tuuuu


mummy:haha!gelihati mak, kak ti nie


saya:haha!gelihati jugak


***cliks***

rindunya kat mak.time bujang,setiap kali balik kg,mesti tidur ngn mak abah.
tp bila dah kahwin,dah ada teman tidur yang baru :D

kawan2 selalu tidur ngan mak x?

2 comments:

:.noRuL.: said...

geli hati den...hikhik...
ada gak ea durian mak itam & pak itam..lalala

ctmah said...

hihih
amzah la dok main chop2 durian..kekeke