Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, September 07, 2011

Perkara yang paling sengal dalam hidup saya.kamu2 ada?

Assalamualaikum Readers,

pagi2 lagi saya dah buat perkara yang paling2 memalukan.huhu

masa sampai tempat kerja hubby, saya tengok minyak moto dah nak sampai E.

saya siap cakap kat hubby lg, "pasni sayang nak isi minyak motor la".


masa otw g tempat kerja, saya dokla kalut fikir birthday hubby nak wat ape.

fikir punya fikir tibe2 saya terkedu bila pandang emergency public phone tu.
act ada cite disebalik public tu.huhu

haritu, masa otw balik shah alam, tayar kereta mengelembung.

so kitaorang pun menggunakanlah kemudahan yg sedia ada..

Alhamdulillah, servis yg sangat2 pantas dr pihak Ronda Plus.

bila dah pandang public tu terusla saya teringat minyak motor x isi lg.

masa tu minyak memang dah lebih paras merah.

dalam hati tawakal jelah.huhu!

sambil tu dok fikir, kalau guna phone ni depa nak datang tolong ke ek?adehhh


masa exit jalan motor nak masuk ke jalan besar saya pun tuka gear 1 n dgn automatiknya motor mati sendiri.
adeh!!!
rasa dah gelabi..rileks…coollll
cuba start motor, hidup. Bila masuk gear 1 je mati smula.huhu
disebabkn saya jalan motor jd jem kejap n sume org dok hon2..

malu yg amat2 malu…adehhh


time tu jugak slumber parking tepi n kol hubby.

hubby dah tergelak2 bila dgr suara saya gelabah semacam.huhu

rasa seksanya tunggu hubby.10minit tu rasa macam 1hari.huhuhu

bila dah xtau nak buat apa, saya pun dokla ralit turun naik atas divider.

tibe2 terpelecok n terus terduduk.HAHA!

malunyeee!ape ke sengallah saya ni..2 x malu dah..huhuhu


bila hubby sampai, cepat2 dia isi minyak motor.

hubby cakap "nasib baik lah bini, kalau org lain xnak dia tolong"

saya balas lak "kalau abg x datang,syg guna jek emergency call tu"

hubby cakap "takdenya depa nak tolong semata2 minyak rm 2 3 ringgit" ---> gelak besar
huhuhu!siot la hubby nih :(
24 jam perli saya :(


Moral of da story: jangan mengelamun enon bila drive or tunggang motor!!!

tp saya mmg suka mengelamun sbb rasa syok plus2 ditiup dek hembusan angin.hehe ---> sila abaikan ye kawan2


suap2: HAPPY BIRTHDAY TO ABG!!!

4 comments:

:.noRuL.: said...

haha..nak tergelak guling2 boleh x?
lawak la awk nie g buat mende2 tue,len kali plz jgn berangan ok...hehe

nk tergelak2 lg nie..adhoi..apa pn x boleh...
hahaahaha

ctmah said...

haip!jgn over gelak hokay..haha!
tu pslla xnk cite dpn2 awk.surely kang gelak tekekek2..huhu

:.noRuL.: said...

hahaha..
sy xboleh la awk..
setiap kali baca/ingat mesti nk gelak..haha

ctmah said...

hahaha!dah le pakai baju kurung.terkangkang2 tolak motor.hihi