Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Thursday, May 10, 2012

bikin spoiled laaa

As salam Readers,

saya cukup pantang betolla dengan kereta yang bertanda ni!















pagi2 la dah buat saya bengang!
dahla kau bawak lembab macam siput sedut.
gap dgn kereta depan bukan main jauh lg sampai kereta line sebelah pun boleh mencelah depan kereta kau
haishh...bikin panas btol!
nak je berdiri depan kereta kau sambil angkat KCUF
tak kira la kau girl sama cam aku ke ape ke
tp agak2 laa bawak kereta tu..
kalau jalan x jammed takpe la kau nak berdondang sayang ke bergolek2 ke
ni jalan jammed nak mampus. sakit kaki aku dok main brek + clutch

haish...spoiled laaaa

3 comments:

Shakina Farhan said...

hee..sabar ct..kite potong sama die..hee..

:.noRuL.: said...

uuuu
sabar jela dgn drebar tue
ptt pun awk hangin satu bdn..
sabar ea mama..

:P

yUmIe said...

haippp..haipp..
as u mentioned to me(zmn org preggy dlu),xble marah2 ok..effect bb..ingttt effect bb ok..hahaha
nt tekan minyak tekan clutch smbl marah2,tup2 bb terkuar.hahaha:p