Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Saturday, July 28, 2012

completed

As Salam Ramadhan Readers,

Happy saturday uollssss!!!
Seronoknya dapat berehat kat umah jek.hilang stress kerja.hehehe
Semua barang yg nak bawak blk johor dah abis kemas.yippi!
Berkemas macam nak pindah rumah pun ada.ahaks..
angkut jelah selagi boleh angkut..
Later, tak yah susahkan hubby dah :D

semua pun barang adek baby.. :D
next week saya akan stay umah MIL or my sis for a while sampailah saya selamat delivered. hubby risau if dok umah sewa xde sapa leh tolong kami kalau2 saya dah nak bersalin. at least kalau dok umah MIL or kakak, depa leh teman kami time nak p hospital tu...

if let say adek baby keluar time bulan puasa, mak leh datang awal n jaga saya. b4 raya dah leh balik kampung..tu pun if beranak lah kan...if adek baby keluar time raya, means mak akn datang lambat n MIL kot yg jage saya..s0bs0bs0b!jangan keluar malam raya sudah. mau senduk,belanga,kuali MIL terpelanting..gagagagaa

ptg ni nak berbuka ngan anak2 yatim piatu area segambut...
 

6 comments:

:.noRuL.: said...

byknya brg3 bby...hihi.
rest r puas2 ea..

o_O

yUmIe said...

giler bykkkk!!hahaha:p

Cheyan said...

banyak betullll barang..muat ke kete tu?? hehehehe

Gadis said...

wahhh...
dah siap dah semuanya...

Gadis nak kemas masuk dalam beg tu x buat2 lagi..
skali terberanak..
kelam kabut jugak...

nak kemas jugak la walau pun baru masuk 33 minggu...

get ready..

n gadis doakan semuanya dipermudahkan yer...aminnnn....

e k i n ♥ y u s r i said...

ekin pon brg byk cmnie hr tue
hehehehe

Syima Syaz said...

saya dah selamat kat rumah mak skrg...isnin ni smp jumaat last kerja then cuti la.penat lah nak kerja dah sarat2 ni...