Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, July 18, 2012

rakyat Malaysia mmg prihatin!

As Salam Readers,

Hangin semacam je pagi ni!
keluar rumah 6.50am, sampai office 8.20am.
melecet kaki gua main clutch sambil dok brek brek :(

ehsan en Google
ingatkan ada accident ke.
rupa2nya ada lori terbalik masuk longkang.
tu pun korang kecoh nak tengokkan.
kalau prihatin sgt, benti tepi jalan n tolong!
ni tolong tengok je watpe..bwk macam siput sedut.
pagi2 lagi dah buat saya emo :( :(


5 comments:

CikPuan Ira said...

biasa la . org kita mmg prihatin tengok ;)

Asz Miza said...

Alahai cukup menyampah betul kalau terlampau prihatin sangat..Sama la kita..pagi tadi keluar je rumah dah jammed. Keluar 6.50 sampai kol8. Memang terbaik lah. Itu pun siap lalu Highway.

Bazilah (^0^) said...

Org msia mmg terlebih prihatin tp nye tukang tgk je pon…pagi-pagi dah xde mood yer hehehe.

:.noRuL.: said...

kan dah ckp rakyat m'sia mmg 'prihatin' sgt..

aTy _faRed~ said...

memang boleh marah tau kalau orang lain eksiden kite yang lambat..bukan block jalan pon tapi orang meysia yg terlebih bizi body...huhu