Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Friday, August 03, 2012

percuma baskin robbins!

As Salam Readers,

Malam tadi tengok berita TV3 tak?
According to Ketua Pegawai Operasi Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad, Ahmad Izham Omar, pihak baskin robbins akan memberikan ais krim percuma kepada seluruh rakyat Malaysia sekiranya Malaysia dapat merangkul emas yang pertama pada Olimpik kali ni..
Interesting right?

Hari: Rabu (8 august)
Time: 8.00pm - 10.00pm
Location: 61 cawangan (except kiosk kat hospital pantai, bangsar n tmn tema genting)

So harap2la Malaysia dapat pingat emas yek!



dalam kepala ni dah ligat nak terjah baskin robbins kat jusco bukit raja!yeahhh!fuh...amin

4 comments:

aTy _faRed~ said...

malangnyer tengah batuk dan sakit tekak teruk..:(

Nor Arinee Mat Saaud said...

terbaca gak tadi kat paper

Asz Miza said...

YEkeeee? Tapi kan mesti ramai je cina2 datang berebut. :( 31st ari tu nak pergi beli kat BR tapi queu sangatlah panjang. Tak jadi terus nak beli. Nyampah la cina ramai sangatttt!

Anonymous said...

xanax drug negative side effects xanax - what is xanax does it get u high