Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Monday, November 19, 2012

3 months

As Salam Readers,

Alhamdulillah..arini Alisha genap 3bulan 2hari.

perkembangan Alisha sehingga hari ini:
  • kuat berborak n dah pandai gelak sakan 
  • berat tak timbang lagi, esok baru c/up 3mos
  • sukakan perhatian. kalau org tak layan, mulalah mencebek n tak lama lepas tu confirm melalak
  • suka menghisap tangan sendiri. kalau dukung, habis basah baju kita kena hisap
  • suka buat buih liur, naik geram tgk..makin kita lap, makin dia buat.
  • cuba golekkan badan tp tak berjaya. pipi berat kot.kekeke
  • dah pandai meluncur laju dr bantal.tengok2 je bantal kat atas,tuan empunya badan dah ke bawah
  • kaki dah tegap. kuat menendang n kalau kite dirikan dia, bukan main suka tu
  • kalau menendang mesti terkentut. menangis pun mesti terkentut. suka dgr dia kentut. stim je rasa.haha
  • sekarang ni pakai diapers size S. mamy poko cun muat, pet2 muat2, whopee ketat sgt2.haritu gatal p beli whopee.size S, ada 72pcs.kecian dia
  • bila DF,suka ketap miss N kite. sakit tau..tu belum ada gigi, kalau dah ada gigi, camne la rupenya kan..mau kite melalak kot.huhu
  • prefer mandikan Alisha dengan cara berlunjur (mak ckp, org dulu2 buat macam tu jek) n dia pun suka. sambil mandi sambil tersengih2 sambil kaki menendang2
  • tangan dah kuat menggenggam. kalau cabut mittens, laju je genggam rantai kite, baju kite, n apa2 jela yang dia boleh rasa
  • suka tidur berpelukan. lagi peluk, lagi lena dia tidur 
  • rambut masih cipot lagiii 
say hi!

8 comments:

:.noRuL.: said...

hi alisha..
wah perkembangan yg baik nie..tggulah awk dah dapat kaki..confirm penat ibu ayah nak melayan..
siap main kejar2 kot..hehe

:P

Asz Miza said...

alishaaa..awak ni comel sgttt lah..bam2 betol..xsabarnya nk dgr ammar ketawa sume..hihihi

~ NANA ~ said...

good girl alisha..membesar dgn baik & sihat :)

Cheyan said...

Alllooo comel dia...geramm

LisaLisut said...

alisha n hannah share same progress haha. semua u sebut tu semua hannah pn sama je.hehe

Aeen said...

comelnya dia.....geram tgk pipi tu..:)

Syima Syaz said...

sama dgn aisya...ka;au lmbt bg susu, aisya smbl isap smbl bebel..suka dengar

ctmah said...

norul: confirm.barang semua kena letak tinggi.xleh bersepah dah.hahah

miza: soon, ammar lak.syok melayan baby gelak :)

nana: Insya Allah

lisa: baby memang begitukan.hehee

cheyan: makin besar, makin la saye geram

Aeen: pp melayut!

syima: kan..suka dengar.ilang segala stress