Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, February 22, 2012

suri hati

As salam Readers

tada.....
ni la suri hati kami..


hubby teruja gila tengok baby. lagi2 tang jantung tu :)

hubby ckp, xdpt nak gambarkan perasaan tu camne...
takpe abg, syg paham...
ayah2 ibu2 mama2 papa2 diluar sana tu pun mesti paham perasaan tu camne kan :)

sedikit info pasal kami berdua

saya:
+ Alhamdulillah cyst dah hilang, or doc ckp maybe dah menyorok kot.huhu..mana2 la doc kan
+ berat saya makin susut, 39.7kg..huhu

baby:
+ baby OK
+ kalau ikutkan scanning tu, EDD saya 28/08/2012, meaning lewat seminggu dr sebelum ni


okla..jumpa lagi di lain entry...tataaaaaa

Wednesday, February 15, 2012

I'm still weak

Assalam Readers,

Lamanya tak update blog..huhu
morning sickness still lg ada..kadang2 makin menjadi..huhu
tgk pc lama2 pun xleh..rasa sakit kepala semacam.mencucuk2 kat anak mata ni.
badan rasa seram sejuk.kadang2 rasa panas yang melampau..tp bukan demam pun.huhuu
ruam kat belakang badan makin byk..
n lately bila jln byk rasa sakit kat bahagian bawah..uuuuu