Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, March 27, 2013

balik kampung

As Salam Readers,

5 days off dari jumaat sampai semalam..
husband ajak amek cuti n balik kg saya..
langsung tak membantah n cepat aja apply cuti =)
balik kampung selama2nya pun takpe kot.hahaha
no stress, no heart feeling n so on =)

1st day sampai umah, Alisha takut ngan semua orang except budak2 geng sepermainan katekan
ngan nenek pun dia dok palingkan badan tapi tetap maintain sengih sesengih2nya
mak tak peduli, terus aja di ceduknya Alisha.h0h0!sadis tau..
nenek rindu sesangat kat cucu dia.
lelama tu OK..ngan semua orang dia nak..
tapi kalau nampak saya, terus buat muka menangis... T____T  

mak cakap kalau saya tak balik gak, dia nak gi sini minggu depan (minggu ni)
tak tahan rindu kat Alisha
alahai...kesian kat nenek T_______T  
setiap malam mak memang tidur ngan Alisha aja..
if Alisha merengek, tak yah sua nenen pun. nenek amik, tepuk2 montot n terus lena kat pangkuan nenek. mungkin Alisha ingat lagi kat belaian nenek tu =)
 
hobi terbaru tak kira masa dan waktu =)

i'm the boss..atas meja makan lagi kau nak =)
 
rasa puas sepuas2nya dapat balik kampung lelama.. 
at least terubat jugak rindu seorang nenek pada cucunya
  

 

10 comments:

LisaLisut said...

mak i pn dtg 2mlm huhu.dah rindu xthn katenye.nsb baik seremban tu dkt hehe

erin said...

alisha ni comel melampau la..dh la bam bam..geramnye

CikNaa said...

haha.. queen of the dapur yu! comel alisha..

~ NANA ~ said...

alooo ciannya nenek rindu cucu...

lepas ni balik kampung sokmo yer...hihi

aTieYusof Family said...

Best balik kg lama2.. duk dgn mak mmg seronok..alisha suka jumpa nenek ya..nenek dah rindu sgt tu dgn alisha..sama lah mak kita..sllu ckap rindu kt cucu klu sy lama tak balik..;)

With Julia said...

Alishaaa so adorable...waaa besh2 balik kg...weeeee

Veelara Shamsyul said...

Bln ni xdpt blik kg sbb nk settle pindacuma.famili kite sgup dtg sini sb rindu cucu ..penangan kuasa cucu kan

Mooniqueen said...

MQ baru esok start cuti nak balik kg.. Kalau balik kg memang tak pernah cakap tak kan?
Salam perkenalan ;)

ctmah said...

rindu yang melampau2..hihih

MQ: hai..salam perkenalan dear

Bazilah (^0^) said...

omeyyyy nye.penuh kerusi tuh ngan alisha hehehe