Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Tuesday, April 09, 2013

EL

As Salam Readers,

Hari ni terpaksa amek EL n maybe esok pun sama.
Suhu badan Alisha kejap tinggi kejap rendah.
kesian sgt2 tengok my bam2...tak bermaya sangat2...
dukung pun lembik aja melentuk kat bahu...
mengesot pun tak sangat =(

Nur Alisha Kaisara...
ibu sayang awak...
ibu doakan awak cepat sembuh n sihat seperti biasa ye sayang...
ibu rasa sedih sangat2 bila tengok kamu tak bermaya...
air mata memang menitik la setiap kali bg kata semangat kat kamu...
ni baru dugaan kecilkan...
ibu kena kuat untuk kamu...
ibu dah berjanji dengan DIA...ibu akan jaga amanah yang dipinjamkan ini dengan segala kudrat ibu...

senyuman kamu membuatkan ibu lebih bersemangat nak...

14 comments:

hayati hashim said...

Alisah, plis get well very sooooonnn n to ibu, bertabahlah..

e k i n ♥ y u s r i said...

comel je dak demam nie

MimahAjil said...

demam pun tetap tersenyum comel...
cepat2 sembuh ye Alisha

LisaLisut said...

kesiannye..cair hati tgk muka alisha bertampal dahi demam2 snyum lg.babies are strong kan..sobs. sebak plak. get well soon alisha!

ayahmamilisa said...

alahai ciannye dak tecik alisha demam..sabar ye kechek..memang camtula perasaan seorang ibu bila anak demam kan..lisa kalau demam pun, mami dia sedih sesangat..yela anak yang selama ni aktif tetibe jadi tak bermaya..tabahla ye, Insha Allah alisha cepat baik..demam nak besar tu ;)

CikNaa said...

cite pasal anak demam, ciknaa abis dh cuti. mmg tinggal sehari je. cuti btl2 utk anak demam je..

FUZY said...

hai alisha...rasa mcm cakap dgn anak sendiri pula...yuppp ibu kena kuat kuat kuat...demi alisha...get well soon syg... aleesya sy pernah demam seminggu makanya seminggu juga ibu turut berdoa agar biar ibu yg tgung rasa sakit tu...

fifi said...

be strong dear.get well soon alisha.acik doa alisha sihat cepat ye.comey anak dara ni.g

Aty_Fared said...

demam2 pon senyum tetap nak mengancam..tau ibu awak nak letak kat blog ar teeww.. :)

Asz Miza said...

Cian Alisha...muahh kiss dari auntie..get well soon ye sayang,,,

Yanei Khairani said...

ya Allah.. moga cepat sembuh syg... :)

Veelara Shamsyul said...

Get well soon syg....insya Allah

~ NANA ~ said...

si comel ni dah sihat ke blm? jgn buat mama awak risau k...hehe

ctmah said...

tq untie semua..Alhamdulillah, Alisha dah bebas dari demam sepenuhnya