Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Tuesday, July 09, 2013

selamat berpuasa kawan-kawanku

As Salam Readers,

Alhamdulillah...
esok dah start puasa...
tak sabar nak sambut Ramadhan kali ni..
dulu si kecik tu dalam perut..
la ni si kecik dah keluar...
Entah macamanalah keadaannya nanti...
harap2lah dapat bangun sahur mcm tahun lepas...
bila ada anak ni, mata katak mata rabbit mata penguin semua mata ada.. T_____T

teringat terawih tahun lepas...
time tu dah 8 bulan lebih....
gigih lagi mengusung perut pi surau...
setiap hari mesti ada makcik2 or kakak2 yang tegur =)
tp kali ni tak leh la nak sembahyang terawih kat surau...
si kecik dah aktif, so haruslah sembahyang kat rumah ajo...
la ni si kecik tu tak leh tgk kite sembahyang...ade je akal dia..
paling lama pernah sujud 5 minit..tu pun sebab budak kecik tu panjat kite..h0h0

Akhir kata
Selamat berpuasa di tahun ini...
Sama-samalah kita manfaatkan bulan yang mulia ini...
Tutup buku lama, buka buku baru...
Amin



6 comments:

LisaLisut said...

Hihi ms thn lps i dh sarat tgu masa. Smpt skali je trawih. Thn ni mcm u ckp la. mana nk tgk ank merangkak keliling masjid kang jd xkhusyuk haha. Duk umah je la huhu. Nk gelak i bc u sujud lama tu haha. Slmt bpuasa!

hayati hashim said...

tahun lepas pun x g treawih sbb dah mengah nk usung perut, tahun ni mengah nak kejar anak pulak.
selamat berpuasa ctmah!

e k i n ♥ y u s r i said...

selamat berpuasa
tahun lepas bulan ramadhan ekin tgh berpantang
hehhehee

SweetLikeWhat said...

selamat berpuasa ctmah!

ctmah said...

selamat berpuasa to lisa, yati, ekin, anez =)

m@m@yAyA said...

mak aih kemain kasut sampai 4pasang,kaki ada sepasang jer..hihuhihu

seyes rmi org kat sogo..kitorg pegi jumaat petang cam nak tercabot kaki tangan bila balik..
tapi hasil okla xdpt sume yg dihajati lg..

amboi meiah raya eh alisha taon nie..