Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Monday, October 14, 2013

Salam Aidiladha 1434h

As Salam  Readers,

Hi...ingat kita lagi x?
lamanya x update blog.
seriously rasa nak muntah bila menaip.
pregnant kali ni 100% lain...lain budak lain pembawakan ye dok..h0h0
usha blog korang ok lagi, setakat tinggalkan jejak tu kira boleh lagi =) 

Just to wish Selamat Hari Raya Aidiladha 1434h
Maaf banyak2 kalau ada terkasar bahasa ke, terkata yang tak elok ke dan kawasan yg sewaktu dengannya.

esok raya kat shah alam jek coz x amek cuti pun.
ni pun masih bekerja. tapi kejap2 lagi nak balik sebab Alisha demam. pity girl. dok nursery asyik demam jek. sebulan mesti 2 3 x demam batuk selsema bagai =(



5 comments:

Mommy_Cha said...

tmah sila cukup kan diri anda dgn rehat. sekian...

YaNg AyEsHa said...

byak2 rehat yea kak..kirim salam peluk cium kat alisha..rindu

Umi Qi said...

ctmah...jaga diri...its ok x update blog masa preggy...Umi Qi faham dah...mmuahh tuk alisha :)

Erna Nordiana Zamri said...

jaga diri baik2. seronok laaaa nak ada baby :)

~ NANA ~ said...

makyong...rehat banyak2 je...makan nasi tau! kang makin kurus i jeles...hahaha