Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, February 05, 2014

air papan mersing

As Salam Readers,

Masa cuti balik kampung tu sempatlah kitaorang bawak Alisha n cousins dia ke air papan mersing. Motif utama nak mandi laut. Sampai2 je situ tengok ombak tinggi, air kotor dan depa pacak bendera merah. ouwhhh terus sedih kejap sebab hajat tak kesampaian. Huhu!

Udahnye ajak hubby bawak budak-budak main pasir je kat tepi-tepi ni. jadilah dari terus rasa kecewakan. before gi sini kitaorang singgah kedai RM 2 dulu kat bandar mersing. semua barang masih berharga RM 2 ok. tak kira besar or kecik. kalau kat sini, mana nak dapat oiii RM 2 lagi. kalau ada pun, jenuh nak cari kot huhu!

aku ingatkan Alisha geli pasir. rupa-rupanya tak punnnnnn! lagi suka yang amat adelah..h0h0
angin kuat naa, pasir siap masuk dalam mulut lagi..hihi! halal jelah ye nak...kukukuku

teruja tengok Alisha suka pasir!!!

with yayah - pelat alisha tuu!hihi

istana apa pun aku tak tau laa dema-dema ni

pastu ajak Alisha jalan-jalan tepi pantai. ok tak takut air. tengok ombak lagi nak ke depan adelah..hoii bahaya sungguh anak dara aku ni! aku yang kecut perut tau

anak ibu dah besar!!!
tak takut pun!

pastu nampak kucing. terkedek-kedek kejar kucing. kucing tu macam kotor sikit. aku soh anak buah bawak kucing tu jejauh, Alisha pulak menjerit-jerit sambil terkedek-kedek kejar kucing tu..h0h0! suka hati kau la nak oiii



nak dekat maghrib ajak hubby balik. risau dok situ lelama.
seronok tau sebab Alisha suka pasir. aku siap berjanji lagi ngan hubby, setiap kali balik kampung MESTI n WAJIB bawak Alisha main pasir pantai..haha!
laki aku tak kata ape pun!!prfttttttttttt 
nah kau layanlah saki baki gambar ni..heheh!

laki bini!
Alisha masih sibuk dengan kucing dia tu!!
we are here!
my jantung hati! cool tak gambar ni erin?haha
eh korang-korang semua, aku ada bukak booth kat tapak sebelah ampang point tau, setiap weekend. moh la datang beli barang kat kedai aku. aku ajak liza tolong aku selama sebulan. so sesapa nak jimat postage tu, moh la serbu kedai kami yek!!! next entry aku cite pasal booth kami ni =)

8 comments:

PinKy MoMMa said...

alishaaaa naper comel sgt pi sayang cat tu huhuhu..geramnyer..penyayang ke kakak alisha ni..senang ibu nnt ekekeke

~ NANA ~ said...

boleh tak nak komen tang gambo laki bini tu je? kemain lagi posing ayu gitu kn??? (eh jgn marah tau sbb komen pasal gambo je kahkah)

Umi Qi said...

Pandai alisha yayang cat...emmuahhhh!....yayang auntie dak alisha? hehhe

Aeen said...

comelnye alisha sayang cat....penyayang betul alisha nie..:)

Hunny Kitty said...

sekali je ai p air papan ni..sungguh tak nak pegi dah..jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....aaaaaaaaaa~ :P

fathiyah jamaludin said...

sporting benor alisha ni..
anak i takut pasir...

bestnye tmah u dpt bukak booth..
i dulu slalu pi situ kalau ada booth2 ni..skrg dah x duduk kl x lagi la..
all d best yer

ayahmamilisa said...

bestnye dapat main air laut camtu..ni buat tak sabar nak balik ganu ni..nak bawak lisa main air laut :)
p/s: mane gambo baby bump kechek? hehehe..

JunAina said...

Agaknya tengkujuh sebab tu ombak kuat...takut tengok ombak yang berwarna hitam cam gitu.

Kulit cerah dengan baju berwarna merah memang sangat kena dan sangat comel.