Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Thursday, October 23, 2014

2 budak comel!

As Salam n Sejahtera Readers,


tada!!!
Alhamdulillah dua dua dah makin besar and bijak pandai =)

Alisha 2 tahun 2 bulan, berat 12kg
Asyraf 5 bulan, berat 7.8kg


malam tadi alisha suruh aku buat lawak!
dia suruh aku jerkah depa sambil lompat T__________T sobsobs!
ibu mana yang sanggup tolak permintaan anak
maka aku pun jadilah badut terlompat lompat sambil terkekek-kekek. haha!
time ni laki aku tengah tidur sambil tengok tv (eh tv tengok dia tidur)
dengar kitaorg gelak berdekah-dekah terus dia hempas bantal n masuk bilik
lalalalallaa hahaha!
marah letuwwww! b0oooooooo!
Alisha "ibu, ayah napa?" dok tanya berulang2
Aku "ayah nak tidur la sayang"
Alisha "ibu cepatlaa lagi lagi"
Aku T_____________T sobsobs
 haha!
 



6 comments:

LisaLisut said...

Sbijik la muka bdk berdua ni. sbijik sgt!! Hehe

.ieLah. said...

Hahahaha aku dapat bayangkan ko telompat2 timah. Ekekeke

n0rul said...

Awk terlompat2?..hahaha
Dpt ku bayangkan bagaimana rupanya..hikhik

Chekgu Azrine said...

Sweet..haha

e k i n ♥ y u s r i said...

memg dua2 comel
hehe

YaNg AyEsHa said...

haha..gigih alisha suruh ibu main lompat2 eh..samalah kalau mamat lagi sorang tu, kalau tengah tido jgan dikacau..confirm kena marah