Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Monday, October 13, 2014

2 bulan!!!

As Salam and Sejahtera Readers,

ewah..tajuk 2 bulan tu macam mengandung 2 bulan aje kau timah ni kan. haha!
eh ada lagi ke reader blog aku ni..kikiki

lama gile weh tak update blog! 2 bulan OK. kalahkan orang dalam pantang pulak aku ni..anyonyo!!!

sekarang ni symptom malas nak type malas nak fikir aje yang menguasai diri aku ni ha..tapi kalau bisnes laju pulak aktif. haha! apa2 jela tmah. janji kau bahagia sobs sobs

konon nak cerita pasal raya lah, pasal birthday Alisha la.
nahhhh semuanya tinggal debu tau. birthday hubby pun dah lepas. raya haji pun dah lepas. haha!

maybe next time aku nak buat trobek trobek ajela.haha!

malam ni abah balik. flight sampai pukul 12.50am. doakan perjalanan abah aku dipermudahkan dan diredhaiNya. Amin
seriously rasa rindu sangat-sangat kat abah. tengok orang update gambar kat mekah kat madinah aku rasa rindu sangat-sangat kat abah. abah tak pandai ambil-ambil gambar ni. nak telefon anak-anak pun tak pandai. selalunya anak-anaklah yang akan call abah. dengar cerita abah macam seronok aje. tak sabar nak dengar and tengok telatah abah bercerita.
kita jumpa pagi nanti ye abah!

my abah!



1 comment:

n0rul said...

Lama ku tunggu next entri..hehe.
Kirim salam abah ea..