Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, December 31, 2014

Penghujung 2014

As Salam and Sejahtera Readers,

hai korang
lama giler tak update pape entry kot..hukhuk
nak tengok blog sendiri pun tak sempat apatah lagi blog korang-korang.adududu

boleh dikatakan hujung tahun ni banyak benda terjadi kat family kecik aku.
Asyraf hampir 2 minggu berkampung kat hospital gara-gara viral fever. 
memang tak terluah dan tak tertanggung la perasaan tu. nasib baikla ada suami yang 200% bertanggungjawab, family n kawan-kawan yg tak putus-putus berdoa untuk asyraf n bagi semangat kat aku. kalau takde depa, mau meroyan kot aku nak hadap sesorang. hihu!
bebenornya aku nak cite pasal asyraf warded aritu tapi rasa macam hurmmmm esok lusa jela cerita. mood menaip tak mai lagi ni! otak dah karat sikit nak karang ayat.haha!
lagi pun dah hujung tahun kan. mood mestilah kena ceria-ceria sokmokan T______T

anyway aku nak ucapkan
selamat jalan 2014 and selamat datang 2015!!!

hai 2015!
semoga ko memberi sebanyak mungkin kegembiraan pada aku n orang-orang yang aku sayang. 
semoga anak-anak aku terus terus dan terus sihat membesar dengan bijak.
semoga kasih sayang antara kami tidak terhenti separuh jalan.
semoga bisnes aku semakin sukses dan di redhai Allah.
semoga kita kawan hingga ke akhir hayat. tanpa korang siapalah aku kan =)

 
 

3 comments:

Wanie Masduki said...

selamat tahun baru akak :-)

sahasuhana said...

selamat tahun baru my dear
semoga semuanya dipermudahkan dan dirahmati Allah.
tcare dear

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI