Us

Daisypath Anniversary tickers

Alisha

Lilypie Kids Birthday tickers

Asyraf

Lilypie Third Birthday tickers

Next Generation

Lilypie Maternity tickers

Friday, October 02, 2015

LAZADA lastday #MyCyberSale

As Salam Readers,

Minggu ni kegilaan aku terfokus kejap pada website LAZADA sempena hari #mycybersale ni.
Event ni berlangsung dari 28 Sept till 2 Oct 2015. Pendek kata tepat je pukul 11.59 malam ni, jualan murah2 tu habis ok.

Tapi korang kena pandai cari, try and errror satu persatu k.
Ada yang free postage, ada yang kena postage, ada yang deduct voucher RM30, RM20 dan tak sampai RM10 pun ada. Tu semua bergantung pada barang yang korang pilih =)

Aku suka gila shopping kat Lazada sebab depa bagi voucher yang best!
Contoh code yang aku guna adalah seperti ROCK30, CYBER50 and TV3.
Code ROCK30 dan CYBER50 sah untuk new user and boleh guna SEKALI SAHAJA ok. (tips daku guna email yang tak pernah guna or just create a new email.. haha!)
Code TV3 ni special sikit and orang tak kan perasan kalau tak tengok berita utama 8.00pm pada 29 Sept hari tu. Limited only for 1.5k users sahaja. Aku sempat grab sekali and lepas tu code tu tak valid dah ngeeee  

Apa yang aku beli ek? Meh aku habaq sini na :D
 
Pampers drypers!! haaa ni memang gile tau
1st time aku beli untuk aku n pastu yumie
drypers M80 untuk 3 packs RM 89.90
tolak voucher CYBER50 RM 20
total kena bayar RM 69.90 (free postage)
So 1 pack jatuh RM 23.30

hahahaha! MURAH gile gile gile kan!!!

2nd, beli drypers lagi. Kali ni harga mahal RM 10 pulak. Tapi takpe, kita guna pulak code ROCK30
drypers M80 untuk 3 packs RM 99.90
tolak voucher ROCK30 RM 30
total kena bayar tetap RM 69.90 (also free postage)
1 pack jatuh jugak pada harga RM 23.30

Murah x murah x?haha! 
Ni namanya rezeki. Pokok pangkal kita kena rajin usha usha n usha :D

3rd, beli Kitchen play set Alisha.
Kitchen play set RM 54.50
tolak vouhcer CYBER50 RM 20
total kena bayar RM 34.50 (free postage)

Bagi aku still lagi murah sebab kat luar rata-rata harga kitchen play set ni RM 50 dan ke atas. Petang semalam barang tu sampai and malam tadi dah selamat dipasang. Syiok gila tengok Alisha main masak-masak sebab dia memang suka dapur masak-masak tu. Actually dia nak dapur ikea, tapi ibu tak cukup duit nak beli h0h0! So alang-alang ada yang murah, ibu grab aje la untuk awak ye :D

4th, beli MANGO sling bag.
Sling bag RM 44.00
tolak voucher TV3 RM 30
total kena bayar RM 14.00 (free postage)

Yang ni tak yah cakaplah heeee! Memang murah and berbaloi gila guna code TV3 ni sebab takde limit RM pembelian :D

5th, beli Tupperware 14 pcs SUPER SAVING Red Freezermate set NUMIT
14 pcs red freezermate RM 145
tolak voucher ROCK30 RM 30
total kena bayar RM 115 + postage 6.40 (RM 121.40)

Freezermate ni aku beli sebab MURAH and lagi best share ngan member. Sangat fair and sorang dapat 7 pcs. So aku dapat harga RM 60.70 untuk 7 pcs red freezermate. Happy gile MURAH naw naw

Harini aku still usha gak. ehh usha gitu-gitu jelah. Ongkos sudah ngak cukup kata ko! hihi

Apa pun, Alhamdulillah atas rezeki ni. Aku dah puas share dengan group member, group family and group geng kerja. Ni aku share ngan readers aku plak. Ade or takde readers tu belakang hal la..kikiki! Pandai-pandailah korang survey, usha and compare :D

Yang mana rasa ringan tangan gatal tangan nak shopping tu, silalah yek. Banyak lagi masa nak sampai 11.59pm
Internet di hujung jari kata kooo!
T_________________T

2 comments:

cikcoklat a.k.a Haiza said...

amboi2 meriah shoping ctimah..hehehe..akk pon dok usha2 nih..tp xbeli2 lg..akk ritu beli playset dapo camtu gak kat imani beli kat lazada murah gak..tp bkn imani main..ilhami y main..

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)